duminică, 7 octombrie 2012

Dreaming ( just a draft)


         Nu am scris niciodata ca singura fericire reala , veritabila si care ramane in picioare e cea care depinde doar de tine. Nu am scis niciodata despre lucrurile pe care ti le planifici si care iti aduc intr-un mod “balsamic” as spune, fericirea, pentru ca nimeni nu te cunoaste mai bine ca tine. Mi s-a intamplat de multe sa stabilesc ca la vara voi fi acolo, de 1 Mai dincolo si tot asa…dar si de mai multe ori am incalcat regulile si m-am trezit in locuri in care nu credeam ca voi ajunge vreodata. Spre exemplu mi-am propus ca maine sa mananc cateva eclere cu ciocolata si sa vad un film bun.

        E adevarat! Nu e bine sa implicit in planurile tale oamenii pe care i-ai cunoscut de curand. Visele care implica un “+1” ar trebui sa se bazeze pe fapte reale si certitudini. Acesta este sistemul de operare cel mai safe pentru sufletul tau.

        Am hotarat sa-mi incep un vis nou si lung din categoria celor care tin doar de mine si atat. M am gandit ce m-ar face fericita. Poate vreo 545 perechi de pantofi? Da si asta …dar oare voi avea timp sa-I incalt pe toti? Asa ca in afara de asta, am ales locul unde voi fi anul viitor de ziua mea.

The moment : 18 iulie 2013 ora 20:30

Unde? : Paris, in Turnul Eiffel la ultimul etaj

Privelistea : probabil o sa fac o poza ca sa-mi aminteasca mereu ca visul s-a implinit

Muzica : Patricia Kaas

Tinuta : Little Black Dress…Audrey Hepburn…care inca asteapta momentul in care o voi imbraca ..complet neaccesorizata…poate doar cu un ruj rosu si un zambet obligatoriu. Bretonul il am deja…so, here I am ready for my dream.

       Si cam atat. N-am nevoie de rezervare,  de artificii si nu stiu daca in astfel de ocazii ai nevoie de un partener. Dar, in mod sigur nu o sa ma simt discriminata in nici un fel de lipsa unui “+1” si o sa ma bucur de implinirea unui vis ce dateaza de un an si care nu ma implica decat pe mine.

       Da visele ar trebui colorate, pana cand nu ne ajunge realitatea din urma si ne smulge covorul de sub picioare. Când nu ştim ce va urma, hai să alegem să credem că va da peste noi ceva cu totul minunat, ceva ce n-am putea avea cunoscând toate informaţiile, verificând atent sursele şi fiind capabili să aducem argumente pertinente pentru toate opiniile noastre. Să fim mai buni la nivelul viselor decât în realitate. De ce sa ne incapatanam sa visam banal cand am putea sa….

       Nu e important daca voi ajunge sa-mi implinesc visul…mai mult ca sigur ca da…dar daca va aparea altul si mai colorat voi renunta la el si-l voi amana pentru anul urmator…sau pentru revelion…pentru atunci am auzit ca artificiile sunt spectaculoase


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu