luni, 27 iunie 2011

LECTIE DE ZBOR

           Iubirilor le cresc aripi. Cand se nasc sunt mici si albe si nu pot zbura. Ni se astern in suflet si raman acolo pana cand cresc . Le hranim cu sperante, saruturi si scantei, le lustruim zilnic si asteptam sa creasca. Ne imaginam ca atunci cand le vor creste aripile vom zbura impreuna. De cele mai multe ori ele zboara…singure…si noi ramanem in urma privind zborul alb. Fugarim tristetile , cautam alte iubiri, ne deschidem cavitatile si asteptam o noua iubire la fel de mica si la fel de alba. Nu ne ramane decat se speram ca atunci cand va creste va ramane tot acolo, implorandu-ne sa nu o gonim. Insa de fiecare data o fugarim noi…pentru ca nu putem uita ca fosta iubire si-a luat aripile si a zburat prea departe de noi.  N-as fugari-o daca cel care mi-a daruit-o ar astepta impreuna cu mine sa-I creasca aripile si daca impreuna am ingriji-o si daca, cateodata m-ar lasa singura doar cu ea. 

          Mi-as deschide sufletul doar pentru iubirea unui barbat care e suficient de barbat sa faca curatenie in sufletul meu si sa-si gaseasca cu eleganta locul. I-as sorbi cuvintele daca m-ar privi in ochi in timp ce-mi vorbeste si i-as mangaia privirea cu un zambet de fiecare data cand ar tacea. M-ar suprinde privirea discreta aruncata catre umarul meu gol si i-as adora degetele daca atunci cand m-ar atinge ar face-o cu teama ca ma va rupe in bucati. As face loc in sufletul meu doar pentru barbatul care nu mi-ar spune “Te iubesc” dar s-ar chinui frumos sa-mi arate cat loc am eu in sufletul lui. I-as adora buzele daca m-ar saruta si apoi ar disparea…lasandu-ma sa ma gandesc la el…si a doua zi m-ar intreba daca mi-a placut. M-as topi frematand in bratele unui barbat care m-ar ignora uneori dar care ar stii sa ma surprinda apoi cu insistenta sa. N-as mai avea nevoie de nici o oglinda daca, uitandu-ma in ochii lui, as vedea ca sunt cea mai frumoasa femeie din lume. As adora barbatul care  nu ar sterge urmele vechilor mele iubiri, si nu m-ar intreba nimic niciodata, pentru ca de fapt acum sunt doar a lui. L-as pastra in visele mele daca m-ar lasa sa mi se faca dor de el si daca m-ar lasa sa fiu EU. Nu i-as spune nimic daca ar admira o alta femeie pe strada…pentru ca as sti ca pe mine ma adora cand port doar rujul si pantofii cu toc. Da…m-as indragosti de barbatul care ar avea sarmul unul cuceritor dar care s-ar pierde printre  zambetele si privirile mele. L-as primi in sufletul meu si l-as lasa sa plece daca nu are suficient spatiu…pentru ca aripile care uita sa zboare se frang.

Un comentariu: