vineri, 8 iulie 2011

FAIR PLAY

           Fugareste-ma, prinde-ma, smuceste-ma, amageste-ma, lasa-ma, ignora-ma  si iar alearga-ma, joaca-te cu mine si lasa-ma sa mi se faca dor de jocul tau. Nu trisa niciodata pentru ca e posibil sa pierzi , pentru ca sufletul meu nu stie sa joace murdar dar mintea mea da. Iubeste-ma, uraste-ma, chinuie-ma, alinta-ma,  vorbeste-mi, taci  si lasa-ma sa aleg cum vreau sa fii. Hai joaca-te cu mine !!!!  Arunca-mi cinci carti pe masa, ascunde-ti asul in mineca si ofera-mi-l  atunci cand sunt in pericol sa pierd tot. Fa asta pentru ca iti place atat de mult cand zambesc, pentru ca sunt copilul si femeia pe care o iubesti. Ascunde-te, fugi, ocoleste-ma daca ma spanzur de bratele tale fara sa fiu in stare sa-mi gasesc singura echilibrul si ridica-ma de jos atunci cad. Hai minte-ma, spune-mi totul si ascunde-mi totul…si lasa-ma pe mine sa descopar ce se ascunde in spatele zambetului tau , obtuz chinuit de fantome.  Joaca-te cu mine si iesi din joc daca cumva voi trisa eu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu