luni, 4 iulie 2011

TESTUL ADEVARULUI LA 30 DE ANI

        Initial mi-am propus sa scriu un articol despre barbati, ca sa nu fiu acuzata de subiectivism. Insa am schimbat un pic directia pentru ca intamplator am dat de actul meu de identitate si mi-am dorit sa fi invatat sa numar doar pana la 30. Va e clar faptul ca la 20 de ani imi doream sa fi invatat sa numar pana la 20 ? Doar sta in natura noastra sa fim in permanenta nemultumite ! (si da voi barbatii aveti tot dreptul sa dati LIKE acestei propozitii pentru ca stiu ca sunteti in asentimentul meu). 

      Pana acum am citit din scoarta in scoarta "Cum sa-ti rupi gatul in 10 pasi" si m-am incapatanat rau de tot sa bifez si asta. Din pacate am uitat ca aveam nevoie si de manualul "Cum sa te repari in 10 pasi" si se pare ca stocul a fost limitat. Ca atare nu am avut alta alternativa decat sa ma ridic de jos singura, cu gratie, sa ma scutur discret de praf si sa incerc sa ma lipesc la loc bucatica cu bucatica. Mi-am pierdut vreo cateva cioburi insa sunt convinsa ca daca cineva le va gasi la un moment dat mi le va oferi inapoi fara sa ceara nimic in schimb. 

        Asadar la 30 ani am luat decizia de a raspunde cat mai sincer la 30 din intrebarile pe care si le-a pus la un moment dat o tipa geniala , doar ca sa vad la cate am curajul sa-mi raspund :

1.  Cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mindrii de tine?
Cred ca intotdeauna au fost mandrii de mine chiar si in momentele cand i-am dezamagit. Au stiut mereu ca voi invata din propriile greseli. Multumesc!
2.  Pe cine ai dezamagit cel mai tare?
Pe mine atunci cand am fost prea slaba.
3. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum?
Acela de a face tot ceea ce-mi place mereu. Imi place sa cred ca intr-un final am reusit sa-l regasesc
4. La ce esti cel mai bun, ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care ii cunosti personal?
Imi place al naibii de mult sa vorbesc 
5. Cine e iubirea vietii tale?
Un barbat care nu a stiut niciodata acest lucru.Iubirea nu se declara si nu se urla in gura mare, doar se simte. De cele mai multe ori el stie ca este totul pentru tine, asa ca, declaratiile nu isi au rostul.
6. Ce functioneazacel mai putin bine in relatia ta? 
In toate relatiile mele au fost lucruri care nu au functionat. Pe unele am reusit sa le repar altele au ramas defecte. Numai ca pentru a repara intotdeauna e nevoie de doi.
7. Ce crezi ca e cel mai enervant la tine in ochii celor dragi?
 Defectele mele ar umple o pagina de A4. Important e ca oamenii care ne iubesc le accepta si ne iubesc asa cum suntem fara a incerca macar un minut sa schimbe ceva. A trai cu defectele unui om e cea mai frumoasa declaratie de iubire.
8. Care a fost cel mai erotic moment din viata ta in doi?
Cel mai erotic moment din viata mea a fost o privire. Privirea prin care amandoi am inteles ca nu putem trai unul fara celelalt
9. Cine a avut cel mai perfect trup cu care ai facut dragoste?
Nu o sa raspund la intrebarea asta pentru ca de fapt as fi preferat sa sune altfel " Care a fost cel frumos suflet cu care ai facut dragoste?"
10. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Banii n-ar trebui sa reprezinte decat "maculatura". Muncesc pentru ei si nu mi se pare a fi un lucru groaznic. Sunt o gramada de femei care fac compromisuri de dragul lor si care , ca proastele, isi pun semnatura pe contractul cu nefericirea.
11. Care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai?
Verticalitatea, onestitatea si curajul a-mi asuma fiecare decizie pe care al luat-o. Multumesc inca o data!
12. Cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine in toata viata ta?
Frumusetea unei femei stai in sclipirea ochilor si da cei mai furmosi ochi din viata mea i-am avut atunci cand am fost indragostita si mama i-a recunoscut de fiecare data.
13. Care este cel mai prost om pe care il cunosti? 
 Barbatul care nu a apucat sa vada dincolo de aparente. As zice nu prost, ci superficial.
14. Care este sunetul care te enerveaza cel mai tare?
Pansul unei femei si lamentarile unui barbat
15. La cel eveniment din viata ta ai fost cea mai emotionata?
Arunci cand am spus DA desi as fi preferat de 1000 de ori sa am curajul sa spun NU
16. Care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi?
Nu mi-as dori sa fur nimic dar in schimb mi-as dori sa gasesc perechea de pantofi rosii din aceasta postare.
17. Cu cine ai avut cea mai proasta experienta sexuala din viata ta? 
Nu mi-as dori sa marchez pe nimeni emotional dar in general primele experiente sunt cele mai nereusite.
18. Cine te-a influentat cel mai mult pana acum?
Incerc sa nu ma las influentata de nimic si de nimeni. Eu singura care pot lua deciziile insa uneori in cei 30 ani m-am lasat condusa spre necunoscut de oamenii pe care i-am iubit si ii iubesc.
19. Care e cel mai frumos cuvant din limba romana?
Primul pe care am invatat sa-l scriu : MAMA. Pacat ca ne aducem aminte de el doar de 8 Martie !
20.Care a fost cea mai emotionanta aroma pe care ai simtit-o vreodata?
Mirosul cafelei baute in doi dimimneata.
21. Cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul?
Atunci cand am ramas fara nici o masca si nu am mai putut sa ma ascund in spatele cuvintelor
22. Cine e persoana din viata ta cu care ai dori sa ai o aventura?
Aventurile sunt pentru femeile incapabile sa simta. Toate am trecut prin asta la un moment dat numai ca uneori reusim sa trezim in noi acest sentiment si nu ne ramane decat sa strigam "Ajutor !!! Incep sa ma indragostesc!" Nu trebuie decat sa parasim scena cat inca suntem aplaudate .(citat)
23. Ce ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta?
Nu cred ca as schimba nimic.
24. Ce nu ai putea sa-i ierti vreodata omului pe care il iubesti?
Lipsa lui afectiva din viata mea. A fi singur intr-o casa in care locuiesc doi poate lasa fisuri adanci chiar si in cele mai puternice suflete.
25. Ce-ti lipseste cel mai tare in acest moment?
Disponibilitatea
26. In ce an din viata ta ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult? 
Anul in care am luat-o de la capat si am schimbat directia de mers fara a stii daca drumul cel nou are finalitate sau e plin de obstacole 
27. Care a fost cel mai romantic moment din viata ta?
Ultimul !
28. Pentru ce te rogi cel mai des?
O sa fiu pusa la zid pentru ca zic asta...dar nu ma rog niciodata. Imi construiesc viata caramida cu caramida fara a astepta nimic.
29. Care a fost primul tau vis implinit?
O carte.
30  Care e persoana care te face sa razi si sa te simti cea mai relaxata?
Prietenii care au inteles ca asta sunt si ca alta nu am. Avem o viata impreuna in care am ras, am plans unul pe umarul altuia si am descoperit curajul de a vorbi deschis despre atat de multe lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu