joi, 6 octombrie 2011

Retetar pentru fericire

     Probabil daca ar trebui sa raspund repede la intrebarea "ce te-ar face fericita" ar trebui sa ma raportez la lucrurile care ma privesc doar pe mine, la lucrurile care imi plac. Care sunt lucrurile care imi plac?

Cartile bune. Nu e foarte specific, stiu. Am citit de 6 ori "11 minute" a lui Cohelio si de fiecare data am sorbit litera cu litera fiecare cuvant la fel ca prima oara. L-am adorat pe Cartarescu si mai nou de cate ori imi pierd pozitivismul pun mana pe "Niste raspunsuri".

Oamenii care zambesc. Vorbesc aici despre zambete adevarate nu despre schimonoseli faciale  fortate. Iar cel mai frumos zambet este cel al persoanei pe care o iubesti

Ski-ul si Rolele, desi de fiecare data ma aleg cu cazaturi si julituri, dar e felul meu de a exersa ridicatul de jos cu zambetul pe buze.

Lumina soarelui. Imi ofera energia de care am nevoie si imi deseneaza zambete pe chip

Ciocolata, aceea foarte fina in invelitori fasnitoare argintii sau aurii.

Diminetile de dupa...dupa ce? Dupa orice...si cand spun asta ma refer la diminetile in care privesc pe fereastra si ma reincarc cu bunadispozitie de care am atata nevoie

Piesele de teatru. Am uitat cat de mult imi placeau...

Zara. Stiu!..Stiu!!

Parcurile seara. Suna a romantism si crocodili roz cantatori  dar o plimbare intr-un parc m-ar face de o mie de ori mai fericita decat un eveniment "monden" 

Filmele, privite cu lumina stinsa si cu sufletul la gura pana tarziu in noapte, cele la care razi pana la epuizare si cele care te fac sa te gandesti la profunzimea vietii si a trairilor

Marea primavara, cand dupa o iarna grea , mi-e atat de dor de ea si cand in sfarsit o privesc de pe mal, am senzatia ca o vad pentru prima oara. E momentul in care vrea vara cat mai aproape sa ma pot arunca in valurile marii mele.

Oamenii curajosi si cei cu ochii limpezi care au curaj sa rosteasca adevarul ai caror ochi nu sunt umbriti de ceata gandurilor imorale 

Lacramioarele. Sunt florile pe care mi-as dori sa le primesc ...fara nici un motiv...fara vreo ocazie anume...

Mirosul Craciunului. E unic, un amestec intre mirosul de brad, cel de scortisoara, cel de cozonac si mirosul din bucataria mamei. Nu incerca sa-l reconstitui in vreo alta zi din an...Pentru ca doar de Craciun il simti pe cel veritabil

Drumurile lungi cu masina atunci cand pot trancani ore in sir pe scaunul din dreapta

Vacantele lungi cu soare, mare, liniste...dulcea deconectare de la cotidian. Nu mi-am dat seama cat mi-au lipsit pana anul asta

Cifra 8 pentru ca e semnul infinitului rotit la 90 de grade.

Sa iubesc si e de ajuns...doua cuvinte sunt de ajuns

       Sunt doar cateva din lucrurile care imi plac desi as mai scrie mult mai mult de atat. Da! Lucrurile care iti plac te pot face fericita si aceste lucruri sunt atat de marunte dar incelasi timp inseamna atat de mult.  
       Nu pot sa traiesc doar pentru mine si doar pentru a-mi implini toare visele. Cred ca fiecare din noi avem puterea de a-i face pe ceilalti fericiti...si aceasta este fericirea veritabila. Fericirea o putem oferi, o putem imparti si fericirea celorlalti poate fi o sursa de inspiratie. Putem zambi iar pentru ca zambetul nostru ar naste un alt zambet, al celui care ne priveste, indiferent daca stim ca suntem priviti sau nu. Ce m-ar face cu adevarat fericita ? Probabil fericirea pe care o pot aduce in sufletul unei alte persoane si uneori poate chiar daca uneori nu am nici cea mai mica legatura cu ea. Poate azi , tu vei fi persoana care ma face fericita insa ramane o intrebare : " ai vrea sa fii parte din fericirea mea? "



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu