joi, 10 noiembrie 2011

O sa cresc mare !

           O sa cresc si intr-o zi nu va mai trebui sa pretind ca am facut-o deja. O sa cresc si o sa-mi trag scaunul de sub talpi fara sa ma mai simt atat de mica. Stiu insa un singur lucru: ca o sa cresc si nu o sa privesc de sus pe nimeni si nici nu am sa arunc zambete false celor mai inalti decat mine. Am sa cresc pentru ca asta e conditia esentiala a celor mari. Am sa cresc si nu o sa mai fie nevoie sa port cheia de gat. Nu o sa mai astept in spatele unei usi inchise si nu o sa mai fie nevoie sa sar pentru a depasi pragurile ci voi pasi apasat peste ele. O sa fiu destul de mare incat sa ma semnez cu o majuscula frumoasa, rotunjita si am sa-ti aduc aminte mereu ca si tu te-aai grabit sa ma vezi crescand.O sa cresc mare si o imi iau singura ceea ce vreau dar nu o sa uit niciodata ce-si doreste sufletul de langa mine. O sa ma fac atat de mare incat o sa umplu doar eu un suflet, care o sa-mi spuna ca mi-a pastrat locul de cand se stie. Am sa ma fac mare si o sa merg apasat fara a lovi cu stangul in dreptul si nici nu o sa arat cu degetul catre cei care nu fac decat sa stea pe loc. Am sa inteleg ca si mie mi-a placut cand eram mica lumea aceea cu cuvinte frumoase si suflete calde. O sa cresc mare si nu o sa mai plang vreodata pentru ceva ce nu-i al meu si nu o sa mai accept vreodata "imprumuturi".O sa cresc atat de mare incat sa raman asa, idiferent de marile agitate in care ma voi scalda, fara sa-mi amintesti tu de milimetrii in minus. O sa cresc mare si ai sa vezi ca am crecut, nu razand de greselile altora ci exersandu-le pe ale mele. Am sa cresc , dar nu foarte mare, ci indeajuns de mare , astfel incat sa nu-mi mai amintesti vreodata ca la un moment dat am fost atat de mica. O sa fiu mare si ai sa stii !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu