miercuri, 2 noiembrie 2011

"To do" list

            Daca as incepe sa fac lista lucrurilor pe care le-as schimba la mine, as incepe azi si as termina probabil maine. Am inceput cu stangacie , nestiind de unde sa incep. De la mine? De la tine? De la modul in care traversez zilele, alergand, ca sa nu ma poata atinge nimic? De la ardoarea cu care astept minunea in fiecare zi? As incepe poate de la munca asidua de a-mi ascunde privirea de a ta sau de la momentele in care ma ironizezi si eu continui sa ma ascund de tine, ofticata parca ca nu pot termina dialogul. As continua apoi cu sutele de intrebari pe care le-am adunat si le-am ascuns intr-un sertar, asa, fara raspuns. Sa stii ca astept manualul "Despre tine" ca sa-ti pot descifra formulele dificile. As incepe de la zambetul idiot care mi se asterne pe fata de fiecare data cand te vad si pe care, jur, ca mi l-as retine daca as putea, de la modul in care imi deschid bratele spre tine asteptand sa faci acelasi lucru, de la oboseala acuta pe care sufletul meu o resimte de prea multa teama, de la talentul tau de detectiv , de care totusi nu ai nevoie, ca sa-mi poti interpreta fiecare postare de pe blog...si de la curajul pe care trebuie sa mi-l fac eu. Da ai link direct catre sufletul meu si fac click de fiecare data cand te vad. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu