luni, 27 iunie 2011

DIALOG AMAR

El :De ce-mi zambesti asa frumos?
Ea :Iti zambesc pentru ca iubirea din suflet urca pe buzele mele si se transforma in cel mai frumos zambet

El : Oare ma iubesti?                                                 
Ea : Nu cauta raspunsul pe buzele mele…sunt mute…ochii mei vor striga dupa ai tai si ai a intelegi atunci

El : Cand ai sa pleci?
Ea: Cand ne vom calca sufletele in picioare , cand privirile noastre vor fugi una de alta, cand zambetul de pe buzele mele va urca catre ochi si se va transforma in lacrimi

El :  Cand te vei intoarce?
Ea: Niciodata, pentru ca cea mai adanca dragoste e aceea cand iubesti de la distanta, singur

El :  Ai sa ma uiti?
Ea: Imi voi imbraca sufletul cu poze cu tine ca sa nu te uit si le voi inchide cu cheia sa fiu sigura ca imi voi aduce aminte de noi, mereu

El :  Ti-ai dori sa plec?
Ea: Da, daca te striga fericirea  si ii auzi ecoul vibrand in corp. Du-te dupa ea chiar daca e in directia opusa

El : Ai sa ma astepti?
Ea : Am sa te astept smulgand promisiuni clipelor, strivind intre degete nedumiriri si indoieli, cu ochii imbatati de dorul nebun dupa tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu