luni, 27 iunie 2011

REVERIE

         Cine esti? Te caut de atata timp! Nu te-am vazut intreg niciodata si totusi parca te stiu de atata timp. Nu am reusit sa-ti vad chipul vreodata dar iti caut ochii in fiecare zi. Te zaresc de la spate in fiecare noapte...Ma astepti cuminte, acolo, in visul meu si totusi nu te pot dezmierda de acolo, din mintile mele.

          Nu stiu cine esti, nu-ti stiu chipul , dar te stiu pe dinafara totusi. Ti-am invatat toate atingerile, desi nu le-am simtit niciodata. Dimineata imi caut pe trup arsurile lasate de degetele tale, pentru ca in visul meu pareau atat de reale.

          Nu stiu nimic despre tine, dar reusesc sa te cant in fiecare seara; muzica ta imi mangaie buzele pana cand gandurile despre tine mi se tocesc. In visul meu, nu reusesc sa-ti vad trasaturile dar imi scurg privirea dupa urmele pantofilor tai si ma volatilizez cu fiecare pas pe care il faci mai departe de mine. In fiecare noapre te privesc, si imi inchid in ochi imaginea ta. Ii dau drumul dimineata, si te caut dureros de obsesiv, in fiecare chip, in fiecare atingere, in umbrele ochilor deschisi catre mine.

        Stii, in fiecare noapte imi insir mangaieri in siraguri, si te caut a doua zi sa ti le daruiesc. In noaptea asta voi pasi in urma ta si iti voi desena pe un umar iubirea mea, ca sa te pot recunoaste dimineata. Daca te voi gasi, voi inchide usa catre visul meu, te voi lasa sa ma legi de sufletul tau, sa nu fiu nevoita sa te mai caut a doua oara.

       Te voi opri langa mine daca m-ai putea iubi suficient de mult incat sa ma lasi sa ma asez peste sufletul tau si daca zambetul tau nu m-ar speria, atunci nu mi-ar mai fi frica de nimic. Daca m-ai iubi suficient de mult, ai face pasi inapoi doar ca sa ma vezi urmandu-te catre nicaieri. Nu m-ai lasa sa te astept vreodata, pentru ca ti-ar fi teama ca voi inchide ochii si un alt strain va reusi sa deschida usa spre visul meu. Te voi lasa sa-mi canti despre cat de mult ma iubesti, dar nu falsa notele mai grele, pentru ca iti stiu pe de rost toate partiturile...Mai stii ??? Imi bantuiai prin suflet in fiecare noapte !!!!

       E dimineata iar!!!! Mirosul de tine mi se imprastie pe trup, atingerea ta  se pierde in valtoarea zile...inca o zi fara tine !!! Ma scurg catre noaptea ce vine, catre visul in care vei aparea iar, straine...       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu