luni, 27 iunie 2011

REZUMAT

        Am alergat dupa iubire. Am cautat dorinte. Am cules amintiri.Am fugit de lume cerand doar libertate. Am iubit fara noima. Am sarutat fara rost.Am imbratisat sufocant de amar. Am haituit timpul. M-am daruit trecutului asemeni unei femei usoare. Si m-am intors de fiecare data mai incovoiata de "ce a fost".

         Mi-am adunat iubirile intre pagini de carte, sa le pastrez intacte. Am pus unele langa altele cuvintele noastre de iubire si mi le-am innecat pe ale mele in lacrimi. Mi-am rescris durerile si mi-am desenat pe bucati de pergament amintirile. De fapt mi-am inventat iubirea sa nu para ca trec prin viata fara bucuria de a te fi simtit vreodata. Iarta-ma ca-mi inventez viata, dar pe a mea am pierdut-o atunci cand am capitulat ultima oara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu