miercuri, 13 iulie 2011

Am fost odata

      Am fost odata ! Ma intreb daca am uitat ce am fost! Ma intreb cum imi era cand eram candva ! Pe cand ma priveam in oglinda fara sa obosesc inventandu-ma fiecare zi ! De ce oi fi lasat-o sa plece? Pe ea cea care am fost odata . Stiu! M-am desprins din jocul cu viata, uneori incitant, alteori plictisitor , atat de subtil si uneori atat de violent si m-am alungat ca pe o greseala , ca pe un rateu. M-am penalizat singura si m-am eliminat din joc, scutindu-ma de efortul de a lupta pana la capat. 
      
    Stau pe marginea terenului gol...mingea e la mijloc...si astept sa ma arunc iar in lupta cu mine, cea noua, cea care va marca ! Urmareste-ma de la locul tau si scandeaza-mi numele daca voi incerca sa pierd !

     
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu