duminică, 14 august 2011

Sau nu !!!!

    Dulce joc. Mai joaca-te puţin. Când mă săruţi e ca şi cum mi-ai turna lichid dulce pe buze. Lasă-mă să mai gust puţin… încă puţin… nu mă laşi niciodată să fiu eu cea care toarna… îţi place să fii tu cel care detine controlul… sa te poti opri oricând… mi-a fugit curajul, si deja nu-l mai simt in mainile mele, nu ştiu niciodată când se va opri, dar nici când va începe să picure din nou… şi mai vreau puţin, în fiecare clipă mai vreau încă puţin, pentru ca mi-am obisnuit buzele cu dulcea otrava… Aşa… încă puţin… nu te zgârci, ştiu că mai ai... încă puţin; în câteva zile o să uit gustul ăsta...sau nu... dar imi doresc sa-l uit?… ameteste mai rau ca alcoolul… încă puţin… am nevoie de gustul tău la fel de mult ca de aerul pe care il respiri. Hai, încă puţin, aşa, nu te opri, încă puţin… nu acum… hai, încă puţin, încă puţin, încă puţin…Nu o sa aman fericirea...as trai-o pe loc si as prelungi-o...agonizand !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu